Polityka jakości
Nasza strategia i dewiza każdego pracownika to przede wszystkim rozpoznanie i spełnienie potrzeb jakościowych Klientów.
Stałym dążeniem Kierownictwa oraz załogi jest zapewnienie Klientom produktów bezpiecznych i zdrowych, na wymaganym przez Nich poziomie jakości, zgodnych z obowiązującym prawem oraz zalecanymi standardami i zobowiązaniami umownymi oraz postrzeganie OSM TOP-TOMYŚL jako dojrzałego i wiarygodnego partnera.
Do realizacji wyznaczonych celów dążymy poprzez ciągłe doskonalenie procesów oraz:
- przestrzeganie reżimu technologicznego
- rozpoznanie potrzeb naszych Klientów i umiejętność elastycznego dostosowania się do ich życzeń
- wykwalifikowaną kadrę pracowników
- tworzenie przyjaznej atmosfery i utrzymywanie prawidłowej komunikacji z klientem
- współpracę z wiarygodnymi dostawcami materiałów, surowców i usług
przestrzeganie przepisów prawa, standardów, instrukcji, procedur, norm, umów i specyfikacji dotyczących wyrobów - ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych wymagań
- konsekwentną realizację zasady, że jakość jest wspólną sprawą Zarządu i wszystkich pracowników